NARAVOSLOVNI TABOR, 29., 30. in 31. 5. 2013

TrijeKralji2013Tretji razredi smo bili na Treh Kraljih na Pohorju. V hotelu Jakec in njegovi okolici smo preživeli tri lepe dni.

1. dan: Nastanili smo se v prijetnih sobah. Po kosilu smo se odpravili na pohod do Črnega jezera in po krožni poti nazaj do hotela. Igrali smo nogomet in med dvema ognjema. Pripravili smo veje za taborni ogenj. Po večerji smo že skoraj v temi ogenj prižgali in si v žerjavici spekli krompir. Bil je odličen!

2. dan: Ves dan je neprekinjeno in močno deževalo. V dopoldanskem času smo si vzeli čas za kino in si ogledali poučen film o čebelah. Brez risanke seveda tudi ni šlo. Malo več časa smo namenili tudi pospravljanju in ocenjevanju sob. Popoldne smo se razdelili v skupine. Uživali smo v lovskih dogodivščinah z lovcem Alojzom. Spoznali smo servietno tehniko in izdelali slike. Zelo smo seveda uživali in se sprostili na bovlingu. Po večerji smo spoznavali Pohorje skupaj s planincem Frančkom. To je zelo zanimiv gospod. Skupaj z njim smo tudi zapeli in se veliko novega naučili. Večer smo zaključili tako, da smo se lepo uredili in odšli v disko. Super zabava!

3. dan: Še vedno je deževalo. Vreme žal ni dopuščalo, da bi šli na pohod do partizanske bolnišnice Jesen. Po zajtrku smo si vzeli čas in napisali razglednice tistim, ki so ostali doma. Imeli smo tudi učno uro na kateri smo spoznavali gozdni bonton, živali in rastline, ki jih lahko vidimo v bližini. Za pridnost smo bili nagrajeni še z uro bovlinga, ki smo jo z veseljem izkoristili. Najtežji del tabora je bilo verjetno pakiranje in pripravljanje prtljage. Pred kosilom smo razglasili zmagovalce v pospravljanju sob in jih nagradili z močnim aplavzom. Po kosilu nas je čakalo še slovo in mirna vožnja z avtobusom do šole. Spet doma!

Zapisala: Simona Hazimali

Morda vam bo všeč tudi...