EKSPERIMENTALNO DELO
Učenci 5.b oddelka se velikokrat učimo sodelovalno, pa tudi individualno, s pomočjo različnih bralnih strategij, vešči smo v uporabi Paukove strategije, VŽN in drugih, velikokrat pa tudi eksperimentiramo, to pomeni, da se učimo s pomočjo poskusov, preverjamo, merimo, tehtamo, sklepamo, ugotavljamo.
Opisali bova en primer: nekega marčevskega petka nam je razredničarka povedala, da bomo pri urah NIT veliko raziskovali. Tako se je zgodilo, prinesli smo potreben material in se lotili praktičnega učenja po pisnih navodilih, pri čemer smo se učili in se tudi zelo zabavali. Kdo pravi, da učenje ne more biti zabavno?
Naučili smo se veliko novih stvari, ki jih dotlej še nismo vedeli. Ugotavljali smo prostornino škatel, prostornino kamna, ali se je med presipanjem spremenila prostornina ali teža, naučili pa smo se tudi kako razvrščati posodice po prostornini in velikosti. Delali smo v skupinah, zato smo zraven učenja razvijali še timsko delo.
Če tudi Vi radi raziskujete, Vam predlagamo, da tudi Vi naredite kakšen poskus in se malce pozabavate, ob tem pa se z lastno aktivnostjo naučite nekaj novega, nekaj, česar niste samo prebrali v učbeniku, ampak preverili v praksi.
Gaja Vuk in Kaja Petrovič, 5.b